2009. április 12., vasárnap

Gombos Edinának hiányérzete volt, nem úgy sikerült a vacsorája ahogy eltervezte


Sonka a tortán
Ezen az estén a húsvéttaszító-réteggel bevont Gombos Edina fõzött a társaságnak, ami nem magyar és nem kubai. De most kiderül, hogy fér meg egymás mellett a sonka és a yucca. De ez már csak hal a tortán...






A kubai sütitől kiesik a foguk
Edina megvétózta férje kubai sütikészítésre vonatkozó ötletét, mondván: Albertóék olyan cukrosan esznek mindent Kubában, hogy attól egy pörkölthöz szokott magyarnak egészen biztosan kihullik az összes foga.





A karibi csajok befűtenek
Vajon mit szól hozzá Klárika, amikor kiszúrja, hogy Gyuri bácsi fogdossa a karibi táncoslányokat? Andris is rázza, de igazán nagy hatással Petire vannak...





Gombos Edina értékelése
"Hiányérzetem van, mert amit elterveztem, azt nem tudtam teljesen megcsinálni. Elfelejtettem az avokádót, a Cuba Libre-t, nem tudtam megcsinálni a banánchips két változatát, amit ismerek. Így nem érzem 100 százalékosnak..." /Gombos Edina/





Forrás: tv2.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán videók ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO